Saludo de JIRA a Adiante en su IV Congreso Nacional

proba3-723x1024

Ante el IV Congreso Nacional de Adiante, desde este rincón del Mediterráneo, saludamos a la juventud comunista e independentista gallega. La lucha contra España, el Capital y el Patriarcado no entiende de fronteras. Hacemos nuestra la afirmación “el internacionalismo es la ternura de los pueblos”.

Como jóvenes andaluzas/ces, compartimos luchas y realidades con la juventud trabajadora gallega. Andalucía y Galicia son dos países oprimidos por un Estado que nos niega como nación, como Pueblo. Por una Unión Europea que nos asfixia económica y socialmente con “recortes” y leyes que únicamente benefician a las pequeñas y grandes burguesías centro-europeas. No olvidamos al Patriarcado, un aliado histórico del Capital, que ejerce sobre las mujeres -también sobre los hombres- diferentes formas de represión individual y colectiva que anula la capacidad de decidir sobre nuestras vidas y nuestros cuerpos, estandarizando la forma de relacionarnos y de comportarnos.

Por nuestra pertenencia a territorios escasamente industrializados, el rural es un eje fundamental en nuestras vidas. Nuestras culturas, la situación de las clases trabajadoras de nuestros países, así lo muestran. España y el Capital, como enemigos de clase, nos empujan -si alguna vez dejaron de hacerlo- a la emigración forzosa a destinos laborales donde no nos espera otra cosa que más explotación y precariedad. Somos las hijas y los hijos de nuestros Pueblos. La despoblación del rural en beneficio de las grandes ciudades es un hecho. En definitiva, este sistema deshumanizador, quiere separarnos de nuestras raíces, quiere convertirnos en máquinas cuyo único objetivo sea producir, producir para una minoría que nos explota, nos humilla y nos asesina. Esta España cada vez más agonizante, quiere “españolizarnos”, como declaraba el muy español Wert. Llevan españolizándonos durante siglos, y pese a ello, aún siguen habiendo jóvenes que resisten a esa españolización. Resistimos y resistiremos. Combatir por lo que es nuestro, por lo que es justo, es vivir. El Sistema no quiere que luchemos, porque si luchamos es que estamos vivas.

No nos queda más que reconocer vuestra lucha, una lucha de casi una década en la que la juventud trabajadora gallega ha tenido una herramienta con la cual hacer frente a quienes nos oprimen como clase, como jóvenes, como mujeres. A aquellas y aquellos que destruyen la tierra para engordar sus cuentas, a quienes detienen, encarcelan y dispersan, a todos aquellos que quieren negar nuestro derecho a decidir sobre lo que es nuestro. A ser libres, iguales. La conquista de una Galicia libre, socialista y antipatriarcal está cada vez más cerca. Mientras haya personas dispuestas a combatir, hay lugar para la esperanza. Os deseamos todas las victorias posibles en vuestro camino por la emancipación. La juventud es un arma cargada de futuro.

¡Viva Galicia libre, socialista y feminista!

¡Viva Andalucía libre, socialista y feminista!

¡Viva la juventud combativa!

Denantes mortas que escravas!

JIRA, la juventud independentista revolucionaria andaluza

 Andalucía, Mediterráneo occidental, a 18 de abril de 2013

_______________________________________________________

Galego

Ante o IV Congreso Nacional de Adiante, desde este recuncho do Mediterráneo, saudamos á mocidade comunista e independentista galega. A loita contra España, o Capital e o Patriarcado non entende de fronteiras. Facemos nosa a afirmación “o internacionalismo é a ternura dos pobos”.

Como mozas andaluzas/ces, partillamos loitas e realidades coa mocidade traballadora galega. Andalucía e Galicia son dous países oprimidos por un Estado que nos nega como nación, como Pobo. Por unha Unión Europea que nos asfixia económica e socialmente con “recurtes” e leis que unicamente benefician ás pequenas e grandes burguesías centro-europeas. Non esquecemos ao Patriarcado, un aliado histórico do Capital, que exerce sobre as mulleres -tamén sobre os homes- diferentes formas de represión individual e colectiva, que anula a capacidade de decidir sobre as nosas vidas e os nosos corpos, estandarizando a forma de relacionarnos e de comportarnos.

Pola nosa pertenza a territorios escasamente industrializados, o rural é un eixo fundamental nas nosas vidas. As nosas culturas, a situación das clases traballadoras dos nosos países, así o mostran. España e o Capital, como inimigos de clase, empúxannos -se algunha vez deixaron de facelo- á emigración forzosa a destinos laborais onde non nos espera outra cousa que máis explotación e precariedade. Somos as fillas e os fillos dos nosos Pobos. O despoboamento do rural en beneficio das grandes cidades é un feito. En definitiva, este sistema deshumanizador, quere separarnos das nosas raíces, quere converternos en máquinas cuxo único obxectivo sexa producir, producir para unha minoría que nos explota, humíllanos e asasínanos. Esta España cada vez máis agonizante, quere “españolizarnos”, como declaraba o moi español *Wert. Levan españolizándonos durante séculos, e a pesar diso, aínda seguen habendo mozas que resisten a esa españolización. Resistimos e resistiremos. Combater polo que é noso, polo que é xusto, é vivir. O Sistema non quere que loitemos, porque se loitamos é que estamos vivas.

Non nos queda máis que recoñecer a vosa loita, unha loita de case unha década na que a mocidade traballadora galega tivo unha ferramenta coa cal facer fronte a quen nos oprimen como clase, como mozas, como mulleres. A aquelas e aqueles que destrúen a terra para engordar as súas contas, a quen deteñen, encarceran e dispersan, a todos aqueles que queren negar o noso dereito a decidir sobre o que é noso. A ser libres, iguais. A conquista dunha Galicia libre, socialista e antipatriarcal está cada vez máis preto. Mentres haxa persoas dispostas a combater, hai lugar para a esperanza. Desexámosvos todas as vitorias posibles no voso camiño pola emancipación. A mocidade é unha arma cargada de futuro.

Viva Galiza ceibe, socialista e feminista!

Viva Andalucía ceibe, socialista e feminista!

Viva a mocidade combativa!

Denantes mortas que escravas!

JIRA, a mocidade independentista revolucionaria andaluza

 Andalucía, Mediterráneo occidental, a 18 de abril de 2013

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s